mandag 4. juli 2011

Uteplass på hytta!

NIB's månedsutfordring;
Sommerparadis!

hytta vår i Kragerøskjærgården
har vi fått et herlig krypinn
i hagen! 

En stille oase som inspirerer
både til late dager og kvelder 
samt hygge med kjente og kjære!
Hva mer kan en
ønske seg?
En herlig rottingsofa med moduler,
slik at her kan man bygge sin egen sofa etter humør :)
Pallebord -
rett og slett tre paller som er plassert oppå hverandre.
Og en trestol fra vår forrige hytte
 - litt slitt og med fine
minner!
Vi håper på godvær til ferien.
Kan vi ha valgt riktig med sen ferie i år tro?

God sommer til dere alle.

6 kommentarer:

  1. Så ut som en koselig uteplass! Håper sommeren blir solrik og fin!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Så flott plass! Deilig stor sofa med masse puter ;-)Ønsker deg lykke til i NIBs utfordring.
    God sommer!
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  3. Flott plass! Her så det deilig ut å nyte sommersola.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. hei igjen, tusen takk for kommentar hos meg...

    Sv: Jeg har ikke lagt ut så mange bilder på bloggen enda, noen bilder fra huset finner du under kategorien "uterom" hos meg, men sender du meg en mail på tonjebog at gmail dott com, kan jeg sende deg noen bilder av huset:) Det hadde bare vært hyggelig!

    Klem

    SvarSlett
  5. For en fin plass. Deilig med en stor sofa der man kan samle gode venner og lage deilige sommerminner.
    Klem

    SvarSlett
  6. For en nydelig uteplass!
    Lykke til i utfordringen til NIB og en finfin helg til deg :)

    SvarSlett