torsdag 26. mai 2011

LillaTema

Ingen hemmelighet 
at jeg liker lilla meget godt!
Her er mitt kjøkken og stueområde
hvor jeg har lilla som elementer
interiøret!

Lilla FLY lampe fra Kartell 
og sydde panelgardiner 
ved kjøkkenbordet.

Elsker lillafargen 
som er gjennomgangen 
i huset!



Stuen har samme farge og mønster 
som spisestuen 
da de henger sammen!



Stuen i sin helhet.
Hvit, svart/grå og lilla,
Love it!

Just the way
I like it!

Kjøkkenet har en vegg 
malt i en herlig 
lillafarge fra FiredEarth!
Glassplate bak arbeidsområdet,
som desverre fanger opp fotografen :)
Veldig kjekt, dekorativt 
og bevarer den 
matte lillafargen.

 Skål for en herlig farge, 
og meget kjekt at NIB 
også setter pris på denne lekre fargen.

Sist må jeg ta med vårt herlige bilde 
som er laget av sønnen vår da han var 
halvannet år!
Jeg fant ikke fingermaling i rett farge, 
og brukte dermed blåbærsyltetøy.
Helt rett farge,
og jeg synes det ble meget bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar