tirsdag 23. august 2011

Fargeutfordring: Sort

Sukkertøy for øyet har utfordring på sin fantastiske blogg!
Denne gangen er det sort som står i fokus.
Hun spør enkelt og greit:
Har du noe sort i interiøret eller i klesskapet??
JA det har vi!!
Jeg elsker kombinasjon av svart og hvitt.
Er vel et gjennomgangstema i huset vår.
Her er stuen vår.
Den har sorte og grå kontraster mot det hvite.
Elsker putene våre!
De er sydd fra et stoff vi fant i en stoffbutikk.
Tror jeg aldri blir lei disse fargene
..sort og lilla..
Den sorte giraffen kjøpte jeg
i en butikk i byen som
hadde gått konkurs.
Lo litt av den først, men pytt vi prøver!
Og jeg elsker den!
Den bryter litt med resten
og er et artig innslag i interiøret!

*
Og til slutt vil jeg ta med maleriet vårt,
som jeg er så glad i!
Dette har lillegutt malt når han var 15 mnd.

Fingermaling er stas!!
Mor fant ikke riktig farge (lilla),
men HEY
blåbærsyltetøy har helt riktig farge!
Med svart ramme,
passer den så fint i hjemmet vårt!
Det var ekstra stas å male den gangen!
Nå henger det i trappeoppgangen vår,
med lys over.
 En skikkelig hedersplass,
noe den fortjener!
:)

Har du noe sort i hjemmet ditt??
Bli med du også!
-> Her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar