mandag 22. august 2011

Lou Lou

Jeg har stol dilla, og jeg vet det!
(jfr også tidligere innlegg..)
Synes det er så mange lekre stoler der ute.
Sofa og bord, der finner jeg sjelden slike favoritter.
Men noen av mine favoritter har jeg fått plasert i hjemmet mitt!
En av disse er Phillip Stack sin Louis Ghost Chair.
Siden jeg har mange stoler og for liten plass til alle de stoler jeg kunne tenke meg,
er det genialt at mange av stolene også er laget til barn!!

I barnevarianten heter denne Lou Lou Ghost Chair.
Prikk lik, bare i en mindre variant!

Her sitter lillegutt daglig, og han har blitt så glad i den.
Kanskje like i glad som mamma'n er?
Bilder: Private, og fra Google.

1 kommentar:

  1. Digger, digger, digger Louie Ghost!!! Har også fullstendig stoldilla, og det er en av mine favoritter også! Heldig lillegutt altså!
    Klem
    Lise

    SvarSlett