mandag 26. september 2011

Utfordring: Bilde som representerer meg/bloggen!

Nok en gang vil jeg være med på en utfordring!
Sukkertøyforøyet har en utfordring
der vi skal vise ett bilde
som representerer deg og bloggen.
Har satt sammen et stilleben
som jeg føler er typsik for
meg og dillapaalilla!
Ting som er ganske så typiske er:
Lilla (selvfølgelig)
Gråtoner
Levende lys
Ulike stoffer og materialer
Lekenhet, et lekende element!
Bruke ting på ny måte.
Bruke det man har.
Det enkle er ofte det beste!


Bli med du også!
:)

1 kommentar:

  1. Fint bilde!
    Takk for koselig kommentar inne hos meg. Kan nok hende det blir maling snart ja. Neste gang Supermannen har helgevakt, tenkte jeg:)

    Fint inngangsparti i forrige innlegg. Lekkert med fine planter i lekre kurver!

    klemklem

    SvarSlett