tirsdag 13. september 2011

Utfordring: Hvordan pynter du spisebordet ditt?

Siljes blogg har en utfordring gående.
Og spørsmålet er:
Hvordan pynter du spisebordet ditt?

Det å pynte spisebordet utenom måltidene
synes jeg kan være litt vanskelig,
spesielt siden jeg ikke liker så godt veldig mye dill dall.
Og jeg har kommet frem til at
det enkle er ofte det beste!
For tiden liker jeg å samle ting jeg vil ha på bordet på et brett.
Her har vi nødvendigheter,
lys og pynt!
Enkelt å flytte.
Enkelt å rydde.
Enkelt å bytte!
Kanksje det skal bli mitt motto, hehe...
Her har jeg samlet telys i ulike telysholdere,
med bordsalt og olivenolje til maten.
Blir det for mye pynt og dill dall på bordet
synes jeg personlig det er vanskelig å holde ryddig.
Bli med du også!
La oss inspirere hverandre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar