torsdag 18. august 2011

OXdesign og sommerferie.

Tilbake etter herlige uker med sommerferie!
Vi valgte ferie riktig i år. Har hatt deilige uker ved kysten!
Tenk at vi vurderte sterkt å bestille oss
et par uker på Gran Cararia før vi begynte ferien.
For så vidt ingen dum ide,
men det finnes faktisk ikke bedre sted å være
enn i Norge i skikkelig
sommervær!

Et sted jeg oppholder meg mye om sommeren er Kragerø!
(bildet over er fra Risør..)
Elsker byen, stedene og skjærgården!
Mange herlige butikker i sentrumkjernen,
og nå har det kommet en fantastisk interiørbutikk der også.
I hjertet av Kragerø,
midt på det lille torvet nede ved vannet..
(må vel være Kragerøs beste beliggenhet for butikk..)

Nr.16 har mange tøffe møbler og interiør-duppeditter.
Butikken fanger opp mange ulike stiler, så her er det lett å finne noe som faller i smak!
Snakket også med innehaveren, en herlig dame som var interesset i farger, stil og innredning!
Butikken har egen facebookside der oppdateringer finnes!
Jeg fant meg iallefall en favoritt når jeg tittet innom, og skal inn på ønskelisten..

En herlig skinnstol, KS Chair, fra OXDESIGN.
Dette er en stol som vil vare i generasjoner,
og vil bare bli finere og finere med tiden!
Jeg ha! :)
Skinnstolen fåes i fire farger,
men denne i fargen Cognac vil bli nydelig med slitasjen som etterhvert kommer!
Stolen er laget i skinn/lær og rustfrittstål.
Og stolen passer i de fleste miljøer og interiørstiler.
Den må nok inn i det nye huset..
Og jeg måtte dra med herremannen inn for å vise.
Den ble godkjent.
Den var både fin og behagelig fikk jeg høre.
En skikkelig tv-stol! Det blir nok "stressless'n" her i huset ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar