mandag 29. august 2011

Velkommen inn til barnerommet!

Når jeg først er fornøyd med interiøret,
er det sjelden jeg forandrer..
Det går iallefall lang tid mellom hver gang!
*
Velkommen inn!
Barnerommet er et av rommene jeg er veldig fornøyd med.
Det ble nøye gjennomtenkt men lillegutt ennå bodde i magen.
Å kunne starte med blanke ark og planlegge alt med engang er herlig,
og i dette tilfelle sådd frukter siden jeg er fornøyd.
Lillegutt er også veldig fornøyd.
Det er alltid stas å vise frem rommet sitt!!
Gruer meg til den tid han ønsker seg et tøffere rom.
Men vi skal nok klare det også !! :)
Expediten fra IKEA er pimpet med wallstickers på kassene.
Synes det ble en artig detalj i rommet.
Og rommet er inspirert av dyr, spesielt jungeldyr.
Med en liten spot i en av rommene i hyllen
står de fint på utstilling!
Og ikke minst innbyr til lek!!

Lampen er malt i samme farge som den ene veggen,
samt bak elefanthodet på veggen.
Bokstaven til lillegutt må være med,
og en liten lilla detalj måtte jeg få inn her.
Den lille lilla bamsen sydde jeg på barneskolen!

Sengen fra IKEA har fått sengehest.
Wallstickersen på veggen synes jeg er så søt,
og indikerer at dette er et rom for kjærlighet og ro!
Sengehimmelen fikk jeg av en god venninne
og lillegutt vil absolutt ikke kvitte seg med den! <3
Selv om nabojentene påpeker at lillegutt ikke er jente... haha..

Lesetid er prioritet.
En saccosekk hvor vi virkelig kan leve oss inn i bøkene!
Elefanten er fra Høstbarn,
med malt bakgrunn er det blitt et flott trofe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar